Soooool

Igår var en sådär helt underbar vinterdag, sooool och varmt. Det enda som kan få mig att uppskatta vintern!

Jag, Nisse och barnen klädde på oss och gick ut i snön för att leka...härligt värre!

Knallade förbi grannen och frågade om jag fick ta ut Mischa och leka med oss också.
SOM hon tyckte det var kul!
Men som den vallhund hon är hade hon det ju förstås lite jobbigt att hålla ihop alla getter =)
Fast det var ett beteende som var snabbt avhjälpt med lite snöklumpsapport! Sötstrumpa!
Gah, jag gillar den hunden!

Just nu är himlen mest rödaktig, hoppas att det betyder att solen har tänkt kika fram idag också så vi kan gå ut.
Måste höra med hyresvärden om det inte finns någon grillplats här som man kan skotta fram.
Skulle sitta fint med lite lunch utomhus...iof går det ju mindre bra när man har 200 kr på kontot, tom tank i bilen och ska pendla fram och tillbaka till Hortlax hela veckan...that´s life folks!

Jag längtar efter min Kira...har sagt till Niklas att jag vill ta hem henne men då vill han ju det också...får se om det blir delad vårdnad om henne med då??? =)

Hoppas bara att jag FÅR ta hem henne då så kallade kamphundar har vissa restriktioner för att få flytta in...tror visserligen att dom bara skulle behöva träffa henne en gång för att se att hon inte är någon kampis i ordets bemärkelse. Rarare hund får man leta efter!

Just fasen, det har jag nog inte berättat, jag har lämnat tillbaka lilla Whiskey då jag inte tyckte det kändes rätt med henne...en jättesöt hund och så men det klickade helt enkelt inte! Nope, kanske jag har blitt lite kräsen nu när jag varit utan så länge och vet vad jag söker i en hund.
Inte bara som sällskap utan som träningspolare och förhoppningsvis tävling!
Så då blev det så!

Nä nu blire mera kaffe och hoppas på att även kroppen vill mjukna upp...tar ett tag på morgonen kan jag säga...Monika, 31 åringen med en 86 årings kropp...
Kramisar!




Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra och Lovis

Ja, de var så söta ihop!

Dessutom mös dom tillsammans på golvet med Lovis täcke, men hann ju såklart sluta innan jag hann fram med kameran! =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback