Vinprovning...

I förrgår bestämde jag och Syrran oss för att ta en "vinprovarafton"...

Började lite lugnt med Rosévin och när den var slut blev det rött och sist men faktiskt riktigt gott, vitt vin...

Som dom belevade vinprovarna vi är så luktade vi i glaset för att insupa den härliga aromen innan vi rullade vinet i våra munnar för att riktigt känna den goda smaken och tillslut spottade vi såklart ut alltihopa...NOT!!!!

Nä nä nä, innan kvällen var slut var även pavorna tömda, men jag hade haft en super trevlig kväll med fantastiskt sällskap!
Förutom syster var Cajsa och Krille här och förgyllde kvällen för mig, tack till mina nyfunna vänner och älskade syster yster för en riktigt bra kväll!
Kraaaam

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny

Tack själv! Nästa gång får du se till att inte vara så trött efteråt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback