...

Det börjar närma sig...sakta men säkert, snart bara en vecka kvar =)


Igår var jag och köpte en fin tv möbel genom blocket, ett riktigt fynd måste jag säga!

Har suttit och jämfört priser och leverantörer av bredband, fasen inte lätt att välja. Vill ju såklart ta det som är billigast men då vet jag inget om dom så det tror jag att jag slutar ut. Då står det mellan T3 och Rixnet????

Idag är det möte som gäller, nu rullar det igång igen...puh, jag hatar möten! Alltså inte själva mötena men just att ha saker inplanerade, blir så jäkla stressad.

Apropå stress, har en 5-åring här hemma som klättrar på väggarna snart då han inte "får" vara på dagis. Jag vägrar gå med på dessa nya regler, vilket jäkla skitpåhitt!

För mig är det totalt vansinnigt och absolut inte ekonomiskt försvarsbart då det skulle innebära mellan 3 och 4 svängar turochretur...och sen då jag ska köra från Öjebyn så är det då totalt omöjligt!

Nä han får vara hemma på mina veckor tills jag får ett jobb.

Fan, har ingen lust att skriva...kanske sen!
Bye

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Om han vill så kan han få följa med moster på skolan nån dag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback