Mycket nu...

Nu är det nära...får ev. nyckeln till lägenheten ikväll eller imorgon så då går första flyttlasset.

Spännande värre, har fjärilar i maggen ju!

Men SOM det snöar och blåser....hoppas hoppas hoppas på att det lugnar ner sig, inte kul att bära grejer i det här vädret! =(

Och som vanligt när det gäller mig så funkar mitt liv som en ketchupflaska...först händer inget, och sen händer inget och sen kommer allt på samma gång...

Det är mycket nu, mycket som händer samtidigt.

Flytta i helgen, erbjudande om jobbstart på måndag, har pojkarna, inget fritte, möten i veckan och inskolning på dagis med Rasmus den 1/3....
vilket innebär att jag inte har dagis till honom om jag ska börja jobba nu...
tur man har en svärmor som lovat att agera dagmamma om det skulle köra ihop sig.

Hahahaha...fattar ni vad detta gör med en redan messed up hjärna??? =)

Men men, inte lönt att klaga, många bitar som faller på plats iallafall...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra och Lovis

Jasså? Det visste jag faktiskt inte! =)

Hur trivs du i lägenheten då?

Vart i öjebyn var det den låg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback