Sovfrämmande

Igår var jag till Minette och surrade, pussades med hundarna och pussades lite till! =)


Blev kär såklart...=)) Lilla Whiskey lyckades charma mig totalt!
Iof så är det väl inte så svårt så fort det gäller dom fyrbenta, men hon var verkligen go!

Nu är jag såååå i valet och kvalet om det ska bli Italienare eller Silky...hmmm, fast vem har sagt att man inte kan ha två raser...hahahaha!!!

Inatt har vi haft sovfrämmande, mosters lilla prinsessa har/är vart här, härligt! Jag gillar verkligen att ha henne, roligt med en liten tjeja i huset! =) och så är hon så himmelens lugn och  roar sig själv för det mesta.

På förmiddagen passade vi på att gå ut en stund då det inte var så kallt. Vi har åkt bob och pulka och tagit en liten promenad.

Sen fick Lilja åka fyrhjuling för första gången med Nisse, hon tyckte det var jättespännande och skitkul! Sen blev det en stooor tallrik med havregrynsgröt och äppelmos och nu nannar dom små så sött!

Ikväll blir det äntligen bio, Avatar, vi har försökt komma oss iväg hur länge som helst nu men det har alltid kommit saker emellan. Före bion en romantisk middag på bigboy! =)

Nä nu ska jag spela lite Farkle innan småttingarna vaknar igen och lillan ska hem!

Ha det! Kram









Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny

Finaste barnen! och finaste Nisse =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback