Ditt och datt

Idag var första dagen som lilleman skulle lämnas på dagis för att både äta och sova där.

Jag var inte med idag men Nisse lämnade honom och det hade visst varit jättejobbigt...

Rasmus ville inte alls bli lämnad och var ledsen, usch, det är så tråkigt att lämna dom då...Nisse skulle iaf ringa sen och kolla hur det hade gått...

Jag undrar om dom kommer att få honom att sova...???

Verkar som att jag kanske kommer att få jobba mera, hoppas det!
Blir inte direkt fet av att gå på soc...

Sen känns det ju betydligt bättre att få tjäna sina egna pengar och förhoppningsvis kommer jag snart att kunna sluta gå där...det är min förhoppning iaf.

Så länge jag går där och bara tjänar "lite" pengar så "snor" dom ju det ändå, alltså jag får inge mera än existensminimum iallafall och det känns ju sisådär.

Så om jag får mera jobb och tjänar mer pengar så hoppas jag att det åtminstone blir liiite mer än vad jag får allt som allt idag så jag känner att jag gjort mig förtjänt av pengarna...


Annars då? Vad händer?

Nä inte så mycket faktiskt, de veckor jag inte har barnen så ligger jag mest hemma och myser.
Har börjat se en ny serie, The legend of the seeker.

Är på avsnitt 9 nu och kan inte sluta se, för er som gillar Merlin serien och trolleri och sånt så kan jag varmt rekommendera även denna. Jag tom. skippar både Desperate och Greys för att ligga i sängen och glo på datorn...

Det är ungefär som att läsa en bra bok...man vill liksom läsa från pärm till pärm...

Nä nu ska jag sluta, måste åka och handla lite...

Ha en bra dag mina vänner, kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback