Kvalitet!!!

Dom 2 senaste dagarna har spenderats ute i solen med Akira, syrran och Lilja, loooovely!!!!


Tror t.o.m. jag har fått en gnutta färg i ansiktet =)

Igår fick Akira testa dra Rasmus i Segebadenpulkan, det gick hur bra som helst.

Först tyckte hon nog att det var lite konstigt när det tog emot när hon skulle gå iväg men efter upptäckten att det gick lättare bara man kom iväg så blev det fart på henne!

Matte fick springa bredvid för att hänga med =)

Rasmus tyckte det var roligt så det får vi göra om, synd bara att det skulle bli pissväder i helgen när barnen är här...=(

Idag har vi bara myst i solen och när vi myst klart åkte vi till Djurshoppen för att handla hundmat och Akira fick sig märgben...det var MUMMA!!!

Just nu har hon fullt upp med att figurera ut hur man lurar matten att smyga upp i sängen MED märgbenet...

Matten har nämligen sagt att det är OK att LIGGA i sängen men INTE att ÄTA där...hmm, klurig ekvation för en liten Kira...

Nu ska bokbussen startas upp än en gång för att agera privat taxi till tonåringen...

Ha de!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra och Lovis

Tack för att du uppmärksammade det!

Jag lyckades ta bort alla namn och tjorva till addresserna och ha mig.

Men NU hoppas jag att det är rätt iaf! =)

Kom gärna och hälsa på ngn dag med Akira!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback