Lugnt och skönt!

Hade en lugn och skön hemmafest igår med mina vänner. Några saknades såklart men det gör ingenting.


Vi= Jag, Stadling, Linda N, Beda och Robban och Kenneth satt och drack lite och surrade vid bordet med gotta och tända ljus.

Trevligt och lugnt blev det...alla var väl som mer eller mindre trötta, inte minst jag som hade jobbat på morgonen, så det blev som aldrig nåt röj röj. Men det var väl som inte tanken iallafall.

Tack för det mina vänner!

Idag är det tyst som i graven och jag har absolut inget att göra...känns trist men jag har ingen lust att åka bort heller.

Är inte bakis, så att lägga sig för att se en film tex. så här mitt på dagen känns inte helt legalt...

Kanske man skulle ställa sig i duschen och bara njuta en stund av att faktiskt ha en egen dusch...det är inte fy skam ska jag be att få meddela!!!

Jo jag gör fasen det, har som inget mer att skriva för tillfället, ville bara säga tack för igår till alla berörda! =)

Over and out, kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Tack själv gumman! Kul o se dig o ditt nya hem...Du har fått till det så himla fint...mysig lägga :)) vi måste göra om det snart...o då m lite mer röj :))



Kramelikram o pössar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback