Sömntutor...

Inhandlade godis och dricka igår för att ha en myskväll med mina barn.

När Rasmus hade knoppat in bänkade vi (Jag, Anton och Pontus) oss framför tv:n med karra och tända ljus.

Spacebuddies blev kvällens val, ganska söt film faktiskt.

Oväntat nog så sov mamman sött på soffan efter ett tag...oklart hur länge av filmen jag såg och vad klockan var när jag somnade...

Vaknade 20.30 ungefär??!! av att Anton stod brevid mig...

- Mamma, Pontus har lagt sig och nu ska jag också sova...

Yrvaken som jag var fattade jag inte så mycket först, trodde klockan var miss i nassen.
Men när jag nyktrat till steg jag upp ur mitt ide i soffan för att avsluta kvällen.

Bara för att inse att det redan var ordnat...

Felix hade upptäckt att Pontus somnat i fåtöljen och burit honom i sängen, Anton hade sökt igen hans sängkläder och bäddat ner honom med en godnattkram...♥

Ljusen var redan utblåsta (var bara värmeljus, så få ingen panik nu...) släckt överallt och Anton höll på att göra sig klar för sängen.

Åh, mina små hjärtan!!!!!
Tänk vad dom gjorde för att mamman skulle få sova!

♥ Älskar er mest av allt!!!!!!! ♥

Så med andra ord fanns det inget mer att göra förutom att förflytta sig från soffan till sängen i princip.

När jag vaknade i morse (04.15...) hade jag x antal missade samtal och mess på telefonen, folk som tyckte jag var otrevlig som inte svarade =)

Nu inmundigas kaffe som vanligt, klockan är  06.55 och lilleman har lagt sig igen,
men jag kan säga att jag är liiite väl utvilad just nu för att sova mer just nu.

Ha en bra dag, och grattis till alla som fyller år idag!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny

men åååå. Finaste pojkarna!

Postat av: Caisa

Gulliga killar som låter mamman sova :)

Postat av: mamma

Underbara killar,,tar hand om sin mamma=:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback